مقالات

راهنمای خرید فلاش تانک

راهنمای خرید فلاش تانک

در زبان عامیانه ممکن است از لفظ سیفون به جای فلاش تانک استفاده شود ولی این دو از لحاظ عملکرد باهم متفاوت هستند، در واقع سیفون یک لوله منحنی شکل خمیده است که در ابتدای خروجی توالت قرار دارد و قطعه اتصال کننده خروجی توالت به لوله فاضلاب است و مقداری آب را در قسمت خروجی توالت نگه می دارد تا گاز فاضلاب به داخل سرویس بهداشتی نفوذ نکند ، سیفون ها نسبت به عملکرد متنوع خود به دو دسته تقسیم می شوند: سیفون راه بند و سیفون چربی گیر

فلاش تانک چست؟

 فلاش تانک وسیله ای برای برای شست و شوی آسان و راحت توالت در مدت زمان کم می باشد که دارای محفظه ای است که آب را درون خود نگه می دارد و با کشیدن اهرم یا طناب و یا لمس دکمه آن آب تخلیه می گردد ، استفاده از فلاش تانک برخلاف روش های دیگر در مصرف آب هم صرفه جویی می کند.

هنگام خرید فلاش تانک به چه نکاتی دقت کنیم؟

از آنجاییکه فلاش تانک یکی از وسیله های پر کاربرد در سرویس بهداشتی محسوب می شود و به علت تنوع و کارکرد آنها باید بسته به نیاز فلاش تانکی انتخاب شود که بتواند بسته به نیاز عملکرد خوبی ارائه دهد مثلا:

  • انتخاب نوع فلاش تانک اعم از توکار و روکار بودن
  • ابعاد و اندازه کلی محصول
  • قیمت محصول
  • رنگ و طراحی ظاهری
  • حجم مخزن
  • کیفیت ساخت
  • قابلیت نصب آسان
  • صرفه جویی در مصرف
  • آنتی باکتریال بودن

انواع فلاش تانک های موجود در بازار کدام ها هستند؟

فلاش تانک ها از لحاظ ظاهری و ویژگی دو نوع می باشند که ممکن است روکار باشند و یا توکار که در ادامه به نقد و بررسی آنها میپردازیم.

همه چیز در مورد فلاش تانک روکار

از قدیمی ترین مدل های فلاش تانک، فلاش تانک های روکار می باشد که قیمت مناسبی هم دارد فلاش تانک رو کار بخشی از فضای دستشویی را اشغال می کند ولی به دلیل اینکه اجزای آن در معرض دید و دسترس قرار دارد هنگام بروز مشکل می توان به راحتی نسبت به تعمیر آن اقدام کرد، این مدل فلاش تانک با کشیدن اهرم یا طناب و در بعضی مواقع با دکمه محفظه را تخلیه می کند و این تخلیه با مقداری سرو صدا همراه است که شامل دو نوع دو زمانه و تک زمانه می باشد که در زیر به آنها اشاره شده .

  • فلاش تانک دو زمانه یا دکمه ای

این مدل قابلیت تخلیه آب در دو مرحله را به  ما می دهد ، یکی از کلید ها نصف محفظه و دیگری امکان تخلیه کل محفظه را به ما می دهد که باعث صرفه جویی ۵۰ تا ۷۰٪ در مصرف آب و صورتحساب قبض آب شما خواهد شد . یکی از بهترین فلاش تانک های دو زمانه ، فلاش تانک دو زمانه 7 لیتری ایمن آب مدل اروند می باشد که شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی سنی روم خرید فرمایید.

  • فلاش تانک تک زمانه یا طنابی

این مدل آب درون محفظه را با کشیدن طنابی که در اتصال با فلاش تانک وجود دارد را در یک نوبت تخلیه میکند همچنین قدیمی ترین نوع فلاش تانک ها می باشد که از ساختاری کاملا ساده برخوردارند و سرو صدای نسبتا زیادی هنگام تخلیه محفظه ایجاد می شود و قابلیت تنظیم آب درون مخزن را ندارند . هنگام نیاز به تعمیر یا تعویض آن مشکلی ایجاد نمی شود و لزوما هم نیازمند فرد متخصص نیست از جمله با کیفیت ترین فلاش تانک های تک زمانه موجود در بازار میتوان به فلاش تانک تک زمانه کسری مدل اوپال اشاره کرد که میتوانید ان را از فروشگاه سنی روم تهیه کنید.

فلاش تانک توکار چیست؟

این فلاش تانک برخلاف مدل قبلی فضایی از دستشویی را اشغال نمی کند و نسبت به فلاش تانک های روکار  قیمت نسبتا بالایی دارد ، تعمیر و تعویض آن به علت اینکه در معرض دید نیست و دسترسی به آن سخت است، دشوار است و برای تعمیر و تعویض آن به افراد متخصص در نصب آن نیاز می باشد .این مدل دارای مخزن بزرگتری است و تخلیه آن با دکمه موجود روی محفظه بوده و به دلیل داشتن فلوتر دیافراگمی بی صدا هنگام تخلیه سرو صدایی ایجاد نمی کند و از نظر بهداشت و هم از نظر زیبایی نسبت به فلاش تانک روکار ارجحیت دارد که به همین دلیل جاهای عمومی و در سرویس بهداشتی های واحد های اپارتمانی که دارای ابعاد کوچک هستند کاربرد زیادی دارد که شامل انواع مختلفی است که در ادامه بررسی شده است.

ویژگی فلاش تانک وال هنگ

برای سرویس فرنگی کاربرد دارد ، درون دیوار قرار می گیرد و ارتباطی با زمین ندارد کلیه وزن آن توسط یک سازه فلزی که استحکام بالایی دارد حفظ می شود، فضای کمتری اشغال میکند،ظاهری شیک و لوکس به فضای سرویس بهداشتی می بخشد ،قابلیت تنظیم ارتفاع دارد ، نظافت را آسانتر می کند ،سرو صدای خیلی کمی هنگام تخلیه محفظه ایجاد می کند ، مناسب واحد های آپارتمانی و مکان های عمومی است ، وال هنگ ها آب کمتری مصرف می کنند تنها جنبه منفی این وسیله آن است که هنگام خرابی ،تعمیر و تعویض آن دشوار است و نیازمند یک فرد متخصص برای تعمیر است و همچنین وال هنگ ها مناسب منازلی که دارای دیوار نازک هستند، نیست.

یکی از بهترین فلاش تانک های توکار وال هنگ موجود در بازار با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، فلاش تانک توکار وال هنگ دو زمانه 8 لیتری ایمن آب مدل کلیک است که می توانید برای مشاهده و خرید این محصول کلیک فرمایید.

فلاش تانک کلاسیک نیم فریم

مخصوص استفاده در کنار توالت فرنگی دیواری می باشد ، دارای یک فریم نیمه هستند که مخزن آب درون آن قرار می گیرد ، در درون دیوار های کاذب کاربرد دارد ، اگر محل استفاده دارای دیوار با مصالح بلوکی است باید از فلاش تانک نیم فریم استفاده گردد.

برای خرید و مشاهده نمونه های فلاش تانک کلاسیک نیم فریم کلیک کنید.

فلاش تانک توکار تک پایه

برای استفاده در کنار توالت فرنگی می باشد.

فلاش تانک توکار دو پایه

این محصول برای استفاده در کنار وال هنگ می باشد.

فلاش تانک اتوماتیک

برای استفاده در کنار توالت زمینی (ایرانی) و هم وال هنگ

فلاش تانک دو زمانه

برای استفاده در کنار توالت ایرانی و هم وال هنگ و قابلیت تخلیه در دو مرحله  را داراست که شامل دو دکمه ، یکی برای تخلیه نصف آب موجود در مخزن و دیگری برای تخلیه آب کل مخزن می باشد .

فلاش تانک دوبل استراکچر

مناسب استفاده در سرویس فرنگی بوده و به علت داشتن دو لایه فولادی مقاومت بیشتری دارد .

کدام نوع فلاش تانک مناسب سرویس بهداشتی ما می باشد ؟

طبق گفته های فوق یک جمعبندی برای دو نوع فلاش تانک توکار و روکار در ادامه خواهیم داشت:

 اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است  ، اگر به زیبایی فضای داخل سرویس اهمیت می دهید ،دنبال یک فلاش تانک با مخزن بزرگتر هستید و میخواهید سر و صدای کمتری هنگام تخلیه مخزن ایجاد شود : «فلاش تانک توکار پیشنهاد مناسبی است»

اگر دنبال کالایی با کیفیت با قیمت اقتصادی هستید،دیوار منازل شما نازک است ، هنگام بروز مشکل میخواهید تعمیر و تعویض آن آسان باشد و همچنین بدون نیاز به فرد متخصص به نصب ان اقدام کنید و فضای داخلی سرویس بهداشتی شما بزرگ است: «فلاش تانک روکار پیشنهاد مناسبی است»

شرکت های تولید کننده فلاش تانک های ایرانی با کیفیت که جزو پر طرفدار ترین های بازار سرویس بهداشتی می باشد شامل : شرکت ایمن آب، شرکت ایران، سنی پلاستیک، کسری، تاپ، فرپود و محک می باشد که برای دیدن  خرید و دیدن محصولات میتوانید روی هر آیتم کلیک کنید.

خرید فلاش تانک اینترنتی 

خرید آنلاین و اینترنتی یکی از راه‌ های مهم خرید کردن به‌ ویژه برای مصارف روزانه است که به صرفه‌ جویی در زمان کمک زیادی می‌ کند .اگرشما نیز قصد خرید اینترنتی فلاش تانک را دارید می توانید برند و محصول انتخابی و مورد نیاز خود را از بین برند های پر طرفدار و با کیفیت و شناخته شده ایرانی، از فروشگاه اینترنتی سنی روم  تهیه و خریداری نمایید . محصول خریداری شده از طریق پست پیشتاز به سراسر ایران ارسال و می توانید درب منزل تحویل بگیرید و لذت خرید آسان ، اینترنتی را تجربه کنید.

سخن آخر

به علت نیاز مداوم به فلاش تانک بهتر است محصولی انتخاب شود که بهترین کارایی را در مدت زمان طولانی داشته باشد  سایت سنی روم برای راحتی خرید و انتخاب بهتر ،محصولاتی با کیفیت از برند های شناخته شده را در اختیار شما گذاشته که تجربه خرید آسان اینترنتی را تجربه کنید و ما در اینجا سعی کردیم با بررسی مدل های آن شما را در این امر یاری کنیم . همچنین شما می توانید ، توالت زمینی ، توالت فرنگی و درب توالت فرنگی و همچنین سایر لوازم مورد نیاز  در سرویس بهداشتی از جمله جا مایع را از فروشگاه اینترنتی سنی روم خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 8