نحوه نصب و راه اندازی دوربین مگنتی A9

امروزه زندگی افراد به گونه ای شده که در همه حال به دنبال ثبت لحظات زندگی خود هستند. اگر شما هم از آن دست افراد هستید که نمیخواهید ثبت حتی یک لحظه را هم از دست بدهید ادامه این مطلب مناسب شماست.

دوربین های مدار بسته و نظارتی از جمله ابزاری هستند که علاوه بر حفظ امنیت محیط ، لحظات زیبا و شگفت انگیز زیاد دیگری را هم به ثبت می رسانند و باعث به یادگار ماندن آن زمان برای افراد میشوند .

شاید شما هم به دنبال دوربین نظارتی مناسب برای محیط اطراف خود بوده اید اما به دلیل هزینه های آن از خرید آن منصرف شده اید، پیشنهاد ما به شما دوربین مگنتی A9 است .

دوربین مگنتی A9 با وضوح تصویر 5 مگاپیکسل به شما تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد.

دوربین A9 از کارت حافظه  64گیگابایتی پشتیبانی میکند و شما بدون نیاز به پاک کردن حافظه آن میتوانید تصاویر و فیلم ها را در آن ذخیره کنید.

شما میتوانید تنها با یک بار شارژ کردن دوربین مگنتی A9 از آن به مدت نیم ساعت استفاده کنید . اگر این مسئله باعث تردید شما برای خرید این محصول شده باید بگویم که نگران نباشید ! کافی است  دوربین A9 را به یک پاور بانک و یا کابل شارژ متصل کنید تا بتوانید از آن به صورت دائم استفاده کنید.

دوربین شارژی مگنتی A9 این امکان را به شما میدهد تا فیلم های ضبط شده را به راحتی در گوشی موبایل خود تماشا کنید. این محصول علاوه بر ضبط تصویر می تواند صداهای محیط اطراف خود را نیز ضبط کند.

 

مراحل نصب دوربین مگنتی A9 بر روی گوشی موبایل

  • ترجیحا بهتر است دوربین را به شارژ بزنید.
  • دکمه پاور دوربین را نگه دارید.
  • از طریق وایفای به دوریین متصل شوید .
  • شما میتوانید از طریق ysxlite و یا ftycampro تصاویر دوربین را دریافت و جهت زاویه دید دوربین را تغییر دهید.

 

اشتراک گذاری